loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 222 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

زھي عشق زھي عشق کھ ما راست خدایا

چھ نقض است و چھ خوب است و چھ زیباست خدایا

زھي عشق زھي عشق کھ ما راست خدایا

چھ نقض است و چھ خوب است و چھ زیباست خدایا

چھ گرمیم چھ گرمیم از این عشق چون خورشید

چھ پنھان و چھ برھان و چھ پیداست خدایا

فتادیم فتادیم بدان سان کھ نخیزیم

ندانیم ندانیم کھ چھ غوغاست خدایااااا

زھي عشق زھي عشق کھ ما راست خدایااااا

یا یا یا یاس

در ھر برگ از دفتر من

ھست از

سرور من برتر

بر حق در

ره در بستر

در ھر ور

بھرم ھست از

برکت سرور

شرمندم از کردم

سرور

بد کردم دندم نرم

اصلا

مرحم دردم من ھم بردن

سگ درسن

در قصرت ھستم

در سر فصل ھست

فقط اسم تو

ھمھ کمکتو مي خوام

نھ نصفشو

سایتو بالا سرم مي خوام

توان بده ایزد

مي خوام با اجازت

خیلي روان بنویسم

دارم گره اي سخت بارم گلھ اي سرد

کھ تو منتظر روز خوب دل بي صبر

مي خوام جاودانھ بمونم تا ابد الدھر

نمي کنم دیگھ از خودم ھمھ رو دک

مي خوام برم جلو با نیت و مدد حق

چھ نقش است چھ نقش است بر این صفحھ ي دل ھا

غریب است غریب است ز بالاست خدایا

نھ دام است نھ زنجیر ھمھ بستھ چھ راھیست

چھ بند است چھ زنجیر کھ برپاست خدایا

زھي عشق زھي عشق کھ ما راست خدایا

چھ نقض است و چھ خوب است و چھ زیباست خدایا

چھ گرمیم چھ گرمیم از این عشق چون خورشید

چھ پنھان و چھ برھان و چھ پیداست خدایا

فتادیم فتادیم بدان سان کھ نخیزیم

ندانیم ندانیم کھ چھ غوغاست خدایااااا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 918
  • بازدید کلی : 37,255
  • کدهای اختصاصی