loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 235 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود اهنگ

 

هانی

سلام

...

برنامه امروزو با آھنگ جدید

آمین

شروع میکنیم...

(آمین)

یه نگاه بنداز عزیزم ، می خوام بگم ، دوست دارم

خانوم می دونی که بازم ، سر کارم

به من بگو عزیزم ، ناز چشماتو بیام چند بخرم ؟

میدونیم ما

اگه بخوای بگی منو دوست نداری

می میرم آخه دیوونه میشم

اگه بخوای منو تنھام بذاری

(یاس)

یاس

یاس

بذا دلمو بدم و برم و بخونم اینو با تو

برم و به ھمه بگم و بدونی بی تو

کسی خاطر تو رو نمی خواد به جز من

اگه "نه" بگی مجبورم تو رو بدزدم

ھی تو بدون اینو که

حیف من و تو

باید عین دو تا ستاره

بین ھمه بتابیم

 

ھی به من نگو که

قید منو زدی تو

دیگه نمی بینی کسی عین منو

(آمین)

ولی نه عزیزم ، من تو رو می خوامو

آره ھر جا که بری دنبالت میامو

من دوست دارم

عزیزم من تو رو می خوامو

آره ھر جا که بری دنبالت میامو

من دوست دارم

از دست این خوشكله ، من

یه خواب خوش ندارم

نکنه فردا جلوی

نگاھش کم بیارم

عاشق میشم ، با یک نگاش

می لرزه دست و دلم

نترس تا وقتی منو داری

با من بمون خشكلم

(یاس)

تو بدون اینو که آره

میگم به تو اینو که ھنوز اگه پایی

تو بیا جلو بدونی که عروسک مایی

حالا که مال منی بیا جلو ، زود باش سریع

تا ببینم من اون صورت دوست داشتنیتو

دیگه طرف کس دیگه

تو نری که فریبت ، نکنه

یھو دلو ببازی سریع به غریبه

بذا لجبازیا رو واسه کس دیگه

 

اخم و تَخم بسه دیگه

(آمین)

بسه دیگه از لجبازی دست بردار

انقد دیگه دل مارو سر کار نذار

دل من ، دیگه طاقت نداره

واسه من دیگه تو بھونه نیار

از ھمون روزی که چشاتو دیدم

عکس چشماتو روی قلبم کشیدم

کم آوردم پیش نگاھت

مث تو ، دیگه ھیچ جا ، ندیدم

ولی نه عزیزم من تو رو می خوامو

آره ھر جا که بری دنبالت میامو

من دوست دارم

عزیزم من تو رو می خوامو

آره ھر جا که بری دنبالت میامو

من دوست دارم

ولی نه عزیزم من تو رو می خوامو

آره ھر جا که بری دنبالت میامو

من دوست دارم

عزیزم من تو رو می خوامو

آره ھر جا که بری دنبالت میامو

من دوست دارم

آمین

..........................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 916
  • بازدید کلی : 37,253
  • کدهای اختصاصی