loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 599 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود اهنگ

 

یا...سامان...یاس...یا.. آ...بیا...یا...یا آ...آ

(یاس)

پاشو که وقت نداریم شب کوتاھه

یه دقیقه رو حروم نکنیم صبح تو راھه

بیا و چشاتو ببند باز کن تو بخند ناز کن

تو آسمون دل من تو پرواز کن

تو یک نگاه تو شدی تکیه گاه

میدونم که خدا تو رو به من ھدیه داد

دلمو بردی حالا صبر کن نرو کجا

بیا و بمون دیگه پیشم بابا تو رو خدا

یه دفعه نری جدا شی باید منو تو ما شیم

به ھم انرژی بدیم و پر از اقتدار شیم

آره جملمو با تو تموم می کنم ھمه عمرمو

(سامان)

ھمه عمرمو با تو سر کنم بازم کمه بازم کمه

لحظه لحظه ھامو از تو پر کنم بازم کمه بازم کمه

اگه فردا رو می خوام برای با تو بودنه

بازم کمه بازم کمه بازم کمه بازم کمه

خورشید و ماه و ستاره ھا رو با تو دوست دارم

ابرای آسمون و بارون و با تو دوست دارم

دوست دارم سر بذارم رو شونه ھات خوابم کنی

دوست دارم سپیده دم با بوسه بیدارم کنی

بازم کمه بازم کمه بازم کمه بازم کمه

(یاس)

بیا بمون دیگه حالا با ما تو باز

ببین اومدن اینجا حالا سامان و یاس

تپش قلب من واسه تو ھست و بود

ھنوزم دلم می خواد ببرم دست تو موت

پس از ورود تو نفس ربوده شد ازم

تو بودی که ازت سرودم

واسه رسیدن به تو منم بد سر سخت

حتی اگه فاصله ھا باشه صد فرسخ

پس اشتباه نکن و منو از دست نده

ھرگز بر نمیدارم دست از سرت

دوری من از تو حالا ھست مسئله عشق من

(سامان)

خورشید و ماه و ستاره ھا رو با تو دوست دارم

ابرای آسمون و بارون و با تو دوست دارم

دوست دارم سر بذارم رو شونه ھات خوابم کنی

دوست دارم سپیده دم با بوسه بیدارم کنی

بازم کمه بازم کمه بازم کمه بازم کمه

(یاس)

بیا بمون دیگه حالا با ما تو باز

ببین اومدن اینجا حالا سامان و یاس

تپش قلب من واسه تو ھست و بود

ھنوزم دلم می خواد ببرم دست تو موت

پس از ورود تو نفس ربوده شد ازم

تو بودی که ازت سرودم

واسه رسیدن به تو منم بد سر سخت

حتی اگه فاصله ھا باشه صد فرسخ

پس اشتباه نکن و منو از دست نده

ھرگز بر نمیدارم دست از سرت

 

دوری من از تو حالا ھست مسئله...

.....................................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 908
  • بازدید کلی : 37,245
  • کدهای اختصاصی