loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 318 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ یاس و رضا صادقی

 

[رضا صادقی]

گفتم نر پر پر میشم

گفتی می خوام رھا باشم

گفتم آخھ عاشق شدم

گفتی می خوام تنھا باشم

گفتم دلم گفتی بسوز

گفتم یھ عمری باز ھنوز

گفتم پس عمرم چی میشھ

گفتی ھدر شد شب و روز

وای دلم

[یاس]

من کھ بھ تو گفتم کھ

خستم و کوفتم

تو بیا دستم و بگیر نذار رو زمین بیفتم

من یھ عاشق شستھ رفتم

کھ با دیدن تو شکفتم و

شبا رو بھ یاد تو خفتم

گفتم تمنا می کنم وقت بده

تا می تونم خودم و تو این دل تو جا می کنم

گفتم می تونم می خونم با تو میزونم بیرونم

واست دیوونم بی جونم اینم می دونم خاتونم چیھ درد تو

واسھ ھمینھ کھ می خوام بشم مرد تو

اونی کھ بد کرد بھ تو

فقط زد یھ گوشزد بھ تو

کھ ھیچکی نداره تو دنیا حس من بھ تو

چھ فایده توی سینھ ی تو سنگ بود بھ جای دل

[رضا صادقی]

گفتم آخھ داغون میشم

گفتی بھ من خوش میگذره

گفتم بیا چشمام بھ تو

گفتی آخھ کی می خره

گفتم مرا جنس می بینی

گفتی آره بی قیمتی

گفتم یھ روز کسی بودم

با من نکن بی حرمتی

گفتم صدام میمیره باز

گفتی بھ درد بسوز بساز

گفتم حالا کھ پیر شدم

گفتی کھ از تو سیر شدم

گفتم تمنا می کنم

گفتی می خوام خوردت کنم

گفتم بیا بشکن تن و

گفتی فراموش کن منو

گفتم تمنا می کنم

گفتی می خوام خوردت کنم

گفتم بیا بشکن تن و

گفتی فراموش کن منو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 917
  • بازدید کلی : 37,254
  • کدهای اختصاصی