loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 299 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

 

(یاس)

دفترم دستمه

حرف من از غمه

رفته ازم ھمه

ھمھمه چون که تفرقه سر در

دفتر ھر کسه

يکي از بس که پول در دسترسش ھست ازش سر مسته

يکي ھم مثل ما

صد دفعه من در حسرت مزمزه

پول شدم وسوسه

چه سخته که وقت يه بنده بگرده

يه درده يه رنجه که مردم بگن که

به من چه؟

ھرچه زدم مثل بچه من ضجه به ھیچ وجه

نمیرفت به خرج يه زن يا يه مرد که

حرف دل منو بشنوه حتي يه لحظه

به محض شنفتن حرفاي گفتم

به فکر يه ترفند ، دقت میکنن به نکته حرفم

که نقطه ضعفم

پیدا کنن و با طرح يه نقشه ضربتي نابودم کنن

(گرين ھوس افكت )

***********

***********

***********

 

***********

***********

***********

***********

يا...يا

خوابم

از صداي موزيک بیدارم

نمیدونم چیکار کنم ولي انگار ھدفي دارم

شبا بیدارم مشابه زندگي تنگ

كلاھي دارم به سر كه در آن گم شدم

مادري ، مادري به فكر خود

پدري ، پدري كه در زندگي خود ، كار خود

دوستي داشتم مثل يه برادر بود

دوستي داشتم مثل يه پرنده بود

كه پارسال به آسمان رفت

دلي دارم مثل يه گل پژمرده

كه نمیدانم چي میخواھم ولي انگار دنیا را میخواھم

تا اشك ھايم يخ زده است

دلم چیزي میخواھد مثل يك آتش

آتشي كه اشكھام را آب كند

ھر درختي ريشه اي دارد ، ريشهء من كجاست؟!

.............................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,094
  • بازدید کلی : 37,431
  • کدهای اختصاصی