loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 202 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

متن شعر آهنگتی وی رو بشکن یاس :

هیچ‌ کی نگفت یه بازیکن تنها، تو اون بازی شلوغ

وقتیکه گل زد و شد شلووغ پلوغ

چه حالی داشت وقتی همه آرزوهاش مرده بودن

وقتی که انگشتای پلید، آبروش رو برده بودن

هیچ‌کی نفهمید چی کشید

وقتی که مرگش رو می‌دید

توی هجوم نعره‌ها، هیچ‌کی صداش رو نشنید

بدون دروغ نیست این حرفا، داره صحت

همه‌ی ماها شدیم یه انگشت و یه سوراخ

ماییم وارث درد، ماییم باعث باخت

غیرت ایرونی‌ها رو صاعقه زد

حرفا بحثا رفت رو اعصاب، شد کابوس بد

شیس گفتش به خدا: به من بگو همه‌ی اینا فقط یه خوابه

ولی خواب نیست نصرتی بیدار بود

شیث بازیچه ی دو تا انگشت بیمار بود

حالا من میگم به اونایی که برآشفتن

شک نکن همین حالا تی وی رو بشکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 894
  • بازدید کلی : 37,231
  • کدهای اختصاصی