loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 1065 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

یا...یا...

دوباره وقت طلوع ياسه

با كلمه ھايي كه مثه گلوله حاضر

واسه خوندن سرود تازه

به دور از ھر فخر و غرور كاذب

ھر لحظه اي شروعي واسه

من و تو ديگه بسه سكوت فاسد

توي وجود من يه جنون خاصه

واسه پیشرفت سعود راسخ

مینويسم اينو با قلمه داوطلب

فاز بگیري تو با كلمه بافتنم

كلماتي كه با طغیان دوستن

منم شناوري توي اين اقیانوسم

من حرفامو ساده میگم و میرم

از درد ھا و داغ ديدن سیرم

من سرباز اين ساك اين مرض پیرم

پرچم دار راه میھن میشم

بدون اينكه كسي برسه به داد آدم

شب و روز ھا میگذشت و ادامه دادم

میشینم فكر میكنم و دوباره يادم

میاد ھمون روزایی رو که غبار ماتم .. ھه

اومدن و تو دل من نشستن

كه از تو رد شد و قلبمو شكست

 

پس من در قلب رو به ھر كس بستم

ھمون كسايي كه پي منفعت ھستن

خوب ديگه راھي نداشتم

آدما تو دلم جاي سالم باقي نذاشتن

ھر كسي رو كه باھاش دل گرم بودم

حسم رو زير پاھاش له كرد

نشون میدن انگار مردن

ولی با عملشون اینو انکار کردن

جوون مرد و تیريپ فردين

يكي نیست بگه تو گريم كردي

خب ما ھم میريم زير گريم ، تیريپي نیست

ما مینویسیم میگیم میریم زیر گیریم

ما ديديم اينو بجاي دو سه رنگن

ھه به قول تو زرنگنو

بالاخره قسمت میاد

بزا اينو بگم و عزت زياد

زرنگ اون نیس كه شلواره ۶ جیب پاشه

زرنگ اونه جیگرش بالايه ۶ سیخ باشه

.........................................................................................

...........

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 886
  • بازدید کلی : 37,223
  • کدهای اختصاصی