loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 496 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود اهنگ

 

(ساسان)

بیا دلتو بده من تا بخونم واسه تو

می خوام بمونم من با تو

بدون تو به جون تو تو رو خدا نمی تونم

بده به من اون دستاتو

بیا و بمون پیش من تا بخونم واست

که تورو نمی تونن بگیرنت از من

می خوام به ھمه بگم تو رو دوست دارم

بذار به ھمه بگم عاشقت ھستم

بیا با من بمون با من بخون با من

بیا تا من با تو با ھم به ھمه بگیم

می تونیم من و تو تا آخر عمر باھم باشیم

بمونیم با ھم یکی

بدون تو دلم گرفته نمی تونم

میدونی که نباشی یک کلمه نمی خونم

بی تو حالا یه دیوونم

بیا این عشق یه راز بمونه واسه اونا

نذاریم کسی دیگه بدونِ رازمونُ بریم ما تا آسمونا

(یاس)

حالا که من موندم با ھمه وجود عاشق تو

واسه ادامه تو بدون این راشه که تو

ماشه عشقو تو بچکونی سمت من

واسه رغیبا حاضرم به جنگ تن به تن

پس تو بیا بده دستتو

٢Page WwW.YasBase.CoM

تا تو رو دیدم یھو دیگه شدم مست تو

پس به تو میگم بیا که من خسته شدم

درای دلم به روی ھمه بسته شدن

دست خودم نیست فقط تو رو می خوام

ھر جا که بری آره مثل سایه تورو میپام

میام دنبالت با پاھای پیاده

ھمیشه و ھمه جا من میمونم به یادت

(ساسان)

بیا تا من با تو با ھم به ھمه بگیم

می تونیم من و تو تا آخر عمر باھم باشیم

بمونیم با ھم یکی

بدون تو دلم گرفته نمی تونم

میدونی که نباشی یک کلمه نمی خونم

بی تو حالا یه دیوونم

بیا این عشق یه راز بمونه واسه اونا

نزاریم کسی دیگه بدونِ رازمونُ بریم ما تا آسمونا

(یاس)

آره منم باز آره منم یاس

حالا که تو با منی دیگه بال و پرم بازه

تو سرم رازه اینکه بدزدمت

خدا کنه نبینم حتٌی یه روز غمت

تا تو رو دیدم بردی به اسارت دلم

وقتی با منی ھمه دارن حسادت به من

آخرین جمله رو به تو بزار من بگم

به ھمین خیال باش که بزارم برم

آره باز یاس داستان داره بازم

خواست باز بات باشه آره واست

بخونه بدون تو ھر نفس بمون یه دونه نشو پس عوض

٣Page WwW.YasBase.CoM

(ساسان)

بیا تا من با تو با ھم به ھمه بگیم

می تونیم من و تو تا آخر عمر باھم باشیم

بمونیم با ھم یکی

بدون تو دلم گرفته نمی تونم

میدونی که نباشی یک کلمه نمی خونم

بی تو حالا یه دیوونم

بیا این عشق یه راز بمونه واسه اونا

نذاریم کسی دیگه بدونِ رازمونُ بریم ما تا آسمونا

ھانانا..نا..نانا..نا..نانا..نانانا

ھانانا..نا..نانا..نانانااااو

ھانانا..نانا..نا..نانا..نانانا

ھانانا..یه..یه..یه..یه..یه

ھانانا..نا..نانا..نا..نانا..نانانا

ھانانا..نانا..نانا..ناااو

ھانانا..نا..نانا..نانانا

ھانانا..یه..یه..یه..یه..یه

.........................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 883
  • بازدید کلی : 37,220
  • کدهای اختصاصی