loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 223 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

میدونی

يه حرفايى ھست كه ممكنه آدم روش نشه بزنه

ولی اگه تو دلت بمونه یه عقده میشه بیا با ھم درد و دل کنیم....

این قصه ی منه

زنگ مدرسه خورد ھمه كتابو دفتر

رو جمع كردن و واسه ادامه رفتن

ھمه شاد از اینکه حالا برن خونه

خوب چیزى نیست كه اونارو برنجونه

ولى خونه واسه من بود طور ديگه

ياس داستانشو اگه بتونه میگه

تودلم به ھمكلاسیام گفتم خوش بحالت

ھمیشه اثاث ماھا بوده پشت وانت

تو بايد الان برى تكالیفو بنويسیو

بعد بشیني به تماشاى تلويزيون

بابا سر شام به بچش بنازه پس

فردا تو سر حالى سر كلاس درس

ولى من نمیخوام كه برم خونه

واسه چى برم حالا كه دلم خونه

وقتى که دردا منو دوره کردن

مثل طناب دار پیچیدن به دوره گردن

من خیلى تنھام تو دلم خیلى حرفا

مى خونم من از دردا بیا غمو از دلم بردار

من خیلى تنھام تو دلم خیلى حرفا

مى خونم من از دردا بیا غمو از دلم بردار

 

میشینم فکر میکنم و به خودم میگم آیا

داستان من بدتر نبود از بینوایان؟

قصه ى روز فرار ما به يه شھر مرزى

تو اتاق بى چراغ و يه شمع قرضى

تو خونه اى که از بیمارى مادر تب کرد

و پول دارو نبود یعنى باید صبر کرد؟

تا كى؟ كى به داد اين حس برسه؟

وجود من پر از درد استرسه

ھر چى داد فرياد زدمو ھر چى اشك

انگار صدام مى پیچید به خودم بر مى گشت

تو خونه و خیابون حتى ھنگام درس

توى فكر اينكه فردا دم زندان قصر

چطور باید ھشت ساعتو بکوب بشینم

تا بابامو من از پشت شیشه يه ربع ببینم

مھم نبود زندگى بكنم با نون خشك

مھم اينه كودكى منو قانون كشت

من خیلى تنھام تو دلم خیلى حرفا

مى خونم من از دردا بیا غمو از دلم بردار

من تنھام تو دلم حرفا

مى خونم از دردا بیا غمو از دلم بردار

نمیخواى بمیرى شیرينى جون آدمه

دلیل من واسه ى زندگى خونوادمه

خونواده اى که روز خوشي نداشتن

خواستن ولى دشمنا نذاشتن

نترس خدا تورو واسه درد انتخاب كنه

چون اين دردا قبلآ روى ياس امتحان شده

واسه خدا بودم مثل موش آزمايشگاه

 

نتیجه ھا روبرو شده باز با اشكال

مشكلاتى كه میخونم تا یه گوشه ى دردم

جبران شه نمیخوام دنبال سوژه بگردم

سوژه زندگیمه كه من شدم يه سره ويران

ولى مھم اينه ھنوز ھستم پسر ایران

آره كمر من زير اين بار خمیده شد

ولى قدرتى توی وجودم دمیده شد

من به آیندھاى روشنم اعتقاد دارم

چون كه آيندھائن که به من اعتماد دارن

من خیلى تنھام تو دلم خیلى حرفا

مى خونم من از دردا بیا غمو از دلم بردار

من خیلى تنھام ....نترس خدا تورو واسه درد انتخاب کنه

چون این دردا قبلا روی یاس امتحان شده

شاید بگی که یاس ھمه حرفاش شعاره

ولی به خدا روزای خوبم انگشت شماره ...

..............................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 1,108
  • بازدید کلی : 37,445
  • کدهای اختصاصی