loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 130 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

(ساسان)

منو عاشق نگات کردي چرا؟

چرا خواستي بشکنم با يک نگاه؟

کاري کردي بمونم به پاي تو

چجوري مي شه بھت بگم برو

برو .. برو .. برو ... برو

برو .. برو .. برو ..برو ..برو

آخه من خیلي کوچیکم پیش تو

خیلي کمترم از اون آتیش تو

دارم اذيت میشم ھر روز خوشکلم

پاتو بردار ديگه مرده اين دلم

برو.. برو.. برو... برو

برو.. برو.. برو..برو..برو

پاي معرفت نذار ھر چي که ھست

مگه میشه دلتو يه روز شکست؟

من بدم تو خوب خوبي مي دونم

گله اي نیست اگه دارم مي خونم

من گناھم اينه عاشقت شدم

خیلي ناراحتم از دست خودم

ما که گفتیم تو از عشق ما سري

پس چرا بازم داري دل مي بري

برو.. برو.. برو... برو

برو.. برو.. برو..برو..برو

٢Page WwW.YasBase.CoM

(یاس)

تپش قلب من واسه تو ھست و بود

ھنوزم دلم مي خواد ببرم دست تو موت

پس از ورود تو نفس ربوده شد ازم

تو بودي که ازت سرودم

ولي رفتي تو دادي ترجیح اونو

تو بگو از چي تو ناراحتي از پیش من رفتي؟

يعني ھمه اونا تو مستي بود

که مي گفتي تا آخرش با من ھستي تو؟

ھه

ما ھم يک خدايي داريم اينو بدون

اگه تو قصد جدايي داري اينو بدون

ياس

ھمیشه نشسته چشم به رات

دلش تنگه واسه اون عشوه ھات

ھرچي خواستي تو گفتم چشم بیا

مي دونستم کي غرق میشه کشتي ھا

ولي جواب چي بود (ھه)دستت درد نکنه

امیدوارم که رغیب پستفطرت ندونه

(ساسان)

برو.. برو.. برو... برو

برو.. برو.. برو..برو..برو

.....................................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 1,125
  • بازدید کلی : 37,462
  • کدهای اختصاصی