loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 173 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

  

دانلود اهنگ

سخته حرفم ولی باید رفتن

 

دیگه تمومه دیگه بریدم

 

دیگه خستم از این كه ھر چی

ھی اومدم و نرسیدم

 

سخته حرفم ولی باید بدونی خستم

ولی باید بدونی كه میرم با یه یادگاری رو دستم

با یه یادگاری رو دستم

سخته رفتن بس كه سردم

من حرف دل ھای شكستم

من با ھر خاطره با غم -- میرم با اینكه وابستم

سخته رفتن تلخه حرفم -- ببین من در ھا رو بستم

.

من از غروب جمعم

حتی از سكوت صبحم خستم

سخته حرفم رسیده وقت رفتن

به یاد اون روزا كه اسمت ھر یه سطر دفتر

نقش می بست چشم با اشك خیرست به

فردایی كه توی زندگیم یه بخش دیگست

من نمی دونم بھت نمیومد

كه خودتو بكشی كنار از كنار من تو بری گلم

نخواستی بفھمی این رو كه من عاشقتم؟؟؟

فھمیدم حق میدم بھت باشه بخند، به من

واقعا كه حق داری بخندی

كه با اون نگاھت منو به رگباری ببندی

كه بدتر از صد تا گلوله سرب داغه

با تو فكر می كردم طلوع صبحه آخه

تا وقتی بودی توی زندگیم من غم نداشتم -- واست تا جایی

كه تونستم من كم نذاشتم

البته خودم می خواستم اینا منت نیست -.- ولی با تو بودن

واسه مَن مِن بعد ریسكه

دیگه با خاطرات با تو خوشم پس

چون كه حتی فكر بی تو بودن كشندست

.بذار بگم آخرین سطرم رو بخونی

من میرم تا شاید تو قدرم رو بدونی

سخته رفتن بس كه سردم

من حرف دل ھای شكستم

من با ھر خاطره با غم

 

 

میرم با اینكه وابستم

سخته رفتن تلخه حرفم

ببین من در ھا رو بستم

من از غروب جمعم

حتی از سكوت صبحم خستم

سخته حرفم رسیده وقت رفتن

گذشت اون روزا تو حرفا بودی حرف أول

حس می كردم أخیرا حرفات با خراشه

اونجا بود كه فھمیدم این قصه آخراشه

وقت رفتنه اون وقت دفن قلبمه -- و خودت می دونی تمومه

الكی جو نده

حرف ھای تلخت ھم كه نمك زخممه -- و تنھا دلخوشیم به

قلم دستمه

و باز منم و حسرت اینكه دوباره تنھام

و از خدا حالا می خوام من دو بال پرواز

می دونی چند بار گفتم كه تو مال من باش؟؟؟

بگذریم دیگه زدستم در رفته شمار دردام

تو كه می دونستی من تكیه گاه محكمتم

بگو با من دیگه چرا آخه نوكرتم؟؟؟

من كه ھر دقیقم وابسته به دقیقه تو بود

من كه حتی لباس تنم به سلیقه تو بود

منی كه دست ھیچكسی رو با وجودم نمی گرفتم

تو باعث شدی كه توی قلبم نمیره نفرت

رسیده وقت رفتن

ھرچند من از دلت خیلی وقته رفتم

باشه تو بردی و اینا برات افتخارن؟؟؟

تو ختم عالمی و منم اند خامم؟؟؟

فکر نكنی أھل جبران یا انتقامم

خودم باید دقت می كردم تو انتخابم

سخته رفتن بس كه سردم

من حرف دل ھای شكستم

من درد تموم دنیام

كه زخم ھام رو خودم بستم

سخته رفتن تلخه حرفم

ببین من در ھا رو بستم

من از غروب جمعم

حتی از سكوت صبحم خستم.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 923
  • بازدید کلی : 37,260
  • کدهای اختصاصی