loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 216 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

(یاس)

ھه دلت گرفته؟میفھمم منم مثل تو ام بد جوری غرقم (یاس)

باور کن منم مثل توام ولی می دونی نباید نا امید بشیم (بھزاد)

نه باور کن بدتر غرق میشیم این اجازه رو به خودت نده (غرق میشی)

نباید بزاري

نذاری که گره و گله تو دل تو بره

که به تو بگه نمی تونی برسی بھشو

میگی بده به دل گله مند من امیدو

میگم بشنو اینو حالا که یاس تو رو دیدو

امید و میدم و می دونم معضلتو

اینم می دونم حل میشه ، کمی حوصله کن

چرا تو خودتی نگاه می کنی به چی؟

منم مثل تو ندارم دیگه پولی به جیب

فکر میکنی فقط تو اسیر غم و غصه ای

بذار به تو نشون بدم ھمون پوستری

از بچه ای گرسنه که در حال مردنه

یک لاشخور که ھست در انتظار خوردنش

یا نگاه کن به او سو که لازمه

بچه ھایی که شدن دچار سوء ھاضمه

یا منو ببین چرا راه دور بریم؟

برو از تاریکی ، ھمه چی رو تو نور ببین

خیلیا سر خاک پدر ریختن اشک تمساح

بعد چھل به من نشون دادن خشم انسان

حالا جای اینکه بیان دست یتیمو بگیرن

 

می خوان ، من ، پست و ذلیل بمیرم

اونا بٌر زدن ، ھمه ی فرصتم

من ساده بودم ، اونا منو دور زدن

وقتی سخته در آوردن یه نون ساده

ھه منم و خرج یه خونواده

(بھزاد)

خداوندا ھر قدم من

با دستای تو حرکت میکند

پس اگر من اینجا ھستم خواست توست

(یاس)

بذار مھمونت کنم من تورو یه جمله

دیدی که دلت میگیره تو غروب جمعه؟

وقتی که میشینم به مرور عمرم

میبینم ھر روز من مثل غروب جمعست

و بنبستو میبینم روبرومه

طوری که آدم از ادامه دادن توبه کنه

زخم من نمی تونه بشه پانسمان

از تو خوردم اینم از شانس ما

یکی داره میگه که خودتو نباز مرد

برو دیگه بالای طبقه دوازده

نه اونقد داری مثل انصاری فضا بری

نه اونقد ___ مثل شھرام جزایری

میدونی تیره روزی مثل سایه باز دنبالته

ول کن این زندگی رو باز کن بالتو یاس

خودتو بکش و راحت کن

کار تو درسته و دیگه باید مرد

اما حسی میگه به این حرفا غلبه کن

به جاش تمام آھنگو پر از کلمه کن

 

و قلمتو وردار و بگو که این دردا تورو

آماده میکنه واسه ی فردا

آره من با درد خراشیده شدم

و در عوض محکم و تراشیده شدم

این که چیزی نیس من دیدم از این بدتراش

پله ھای ترقیه واسم ھر خراش

(بھزاد)

خداوندا ھر قدم من

با دستای تو حرکت میکند

پس اگر من اینجا ھستم خواست توست

(یاس)

گرونمایه ترین تجربه ھا نزد یاسه

که وایساده کنار تو با عزم راسخ

واضح واسه تو می خونه تا

بدونی یاس اومده بالا ز ویرونه ھا

تو میدونی که مشکل تمومی نداره

نمیشه رو سرت افقی و عمودی نباره

این ماییم که با این دردا کنارآییم

وقت سختی صبر کن ، خشمو بزار پایین

تو دوراھی زندگی که راست و چپه

برو به راست ، اسم خدا باز رو لبت

ھر اشتباھی واسه من و تو یه تجربه ، درسه

و خدا نمی رسونه بار کج رو به منزل

پس به کسب تجربه از صمیم قلب

مثل درخت پر از میوه بشیم خمیده تر

ھه ھه....آره باید اینو بدونیم

که بدترین شرایط زندگی من و تو آرزوی یکی دیگس (آره آره)

آره دل ھمه ی ماھا خونه ، ولی چه فایده برادر؟

 

باید رفت جلو ، باید رفت جلو می تونیم برسیم ، آره می تونیم برسیم

می رسیم ، می رسیم ما میرسیم بالا ، میریم بالا میریم بالا...ھه..ھه..ھه..ھه..ھه

.....................................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 906
  • بازدید کلی : 37,243
  • کدهای اختصاصی