loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 198 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

هویت من

گوش بده

تا بگم بھ تو نیتمو

دارن از بین میبرن ھویتمو

تاریخ خاک سرزمین آریایی

داره فریاد میزنھ تا ما بیاییم

پس ، حالا وقتشھ بشنوی کھ

ایران ، وطن من ، ھمون کشوری کھ

بعد ھفت ھزار سال ، ایران ، سر پاست

ھنوزم دل ایرانیان ، دریاست

بشنو ھموطن من اینو ، از یاس

کھ واسھ ی وطنم منم ، سرباز

بگیر بھ دستت پرچم ایران و بگو

نگین دست ھستی ، ایرانھ بدون

اعتراض من میشھ مثل گلولھ شلیک

بیا با ھم بخونیم سرود ملی

خواھر و برادر من ای ھموطن

تمدن ایرانیا ھست در خطر

ھمھ ماھا سربازای زیر پرچمیم

نمیذاریم از ما بگھ ھر اجنبی

واسھ ما ایرانیا ملاک ھر نفره

کھ روی گردن ما پلاک فروھره

اتحاد ما واسھ دشمن اضطرابھ

اسم ایران واسھ ما مایھ ی افتخاره

احترام ما بھ ایران یھ خار تو چشم کسایی کھ می خوان بزنن ضربھ بھش

[Amin]

مثل تشنگی گندم بھ آب

حس نم نم بارون بوی خاک

مثل تو ، مثل چشمھ پاک ، بوی خاک

وطن عشق تو ، توی قلبمھ

خوندن از وطن ، حس منھ

عشق من ، خاک میھنھ

ایران

[Yas]

می خوای بگی ما اومدیم از یھ نسل وحشی ؟

پس یھ نگاھی بنداز بھ تخت جمشید

داری اسم ایران و بد جلوه میدی

کھ اسمت رو بزرگ بنویسن رو جلد سی دی ؟

دارم ھدفتو تو دفترم می نویسم

می دونم کھ واسھ چی ساختی فیلم سیصد

می دونم دلت ساختھ شده از سنگ و سرب

جای اینکھ با ھنر بسازی فرھنگ صلح

توی این تیرگی روابط ھوای مھ آلود

می خوای کھ ماھی بگیری از آب گل آلود

ولی بھ تو میگم اینو با زبان اصلیم

کھ ایران ، ھرگز نمیشھ تباه و تسلیم

خدا بھ تو داده ، دو تا چشم بینا

ببین کتابھای سعدی و ابن سینا

یا بھ فردوسی و خیام ، یا مولانا رومی

ھمیشھ توی تمدن ما بالا بودیم

ولی یاس نمیتونھ ساکت شھ

اسم ایران بازیچھ ی یھ مشت ناکس شھ

ھدفتو پاره میکنم با تیغ ایمان

تو کی ھستی کھ بگی از تاریخ ایران

[Amin]

مثل تشنگی گندم بھ آب

حس نم نم بارون بوی خاک

مثل تو ، مثل چشمھ پاک بوی خاک

وطن عشق تو ، توی قلبمھ

خوندن از وطن ، حس منھ

عشق من ، خاک میھنھ

ایران

[Yas]

کورش کبیر بود صلح رو آغاز کرد

یھودیا رو از بند بابل آزاد کرد

کوروش ساخت ، کتیبھ ی حقوق بشر

واسھ ھمینھ کھ دارم ، یھ غرور قشنگ

بھ ایرانم و ایرانم ، بھ تاریخ وطنم

با خاک ھمین سرزمین آمیختھ بدنم

ھر جای این کره ی خاکی ھستی ھموطن

تا وقتی کھ خون تو میدوه در بدن

حاضر نشو ، کھ خودتو راضی کنی

کھ ھر بیگانھ با فرھنگ تو بازی کنھ

تاریخ ایران من ھویت منھ

ایران ، دفاع از تو نیت منھ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 890
  • بازدید کلی : 37,227
  • کدهای اختصاصی