loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 138 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 دانلود اهنگ

(یاس)

ياس....نیما

يا.....ياس

نیما...

(نیما)

از تو گذشتن سخته با تو نبودن درده واسه من

زنده بودنم مرگه بدون تو و عشقت واسه من

وجود من مال تو قلب تو ھم مال من عزيزم

رفتن تو مرگه منه دستھاي تو تو دستمه

نگو که بايد جدا شیم نبود تو نبودمه

بدون تو کم میارم تا پاي جون دوست دارم

اگه تو از من جدا شي امید موندن ندارم

واسه با تو بودن زندگیم رو باختم

يه کلبه از عشق واسه تو ساختم من

عاشق تو بودم عاشق تو ھستم

درھاي دلم رو به روي ھمه بستم من

(یاس)

زندگیم تا الان ھمش بوده عذاب و بس

ياد گرفتم که برم جلو عصا به دست

حس میکردم که به انتھا رسیده طاقت

خودم رو رھا کردم و زدم به سیم آخر

فکر مي کردم تموم شده ديگه دوره پاکي

 

وقتي ديدمت فھمیدم تو اين کره خاکي

میشه ھنوزم دوست داشت و عشق نمرده

فھمیدم اينو که زندگیم چشم نخورده

من عشق رو با تو میخوام چون که تو دل بقیه مرد

ھه

اين دل سادم شکست و بخیه خورد

بايد که نور اين دلم حالا بتابه رو تو

عوض نمي کنم با غريبه يه تار مو تو

آدمھا دلمو شکستنو اينو يادم دادن

که ديگه خودم رو قايم بکنم از عالم آدم

مي خوام بیاي جون پناه دلم خستم باشي

پس بي تو

ھه

میدونم زندگیم از ھم پاشیدست

(نیما)

رفتن تو مرگ منه دستھاي تو تو دستمه

نگو که بايد جدا شیم نبود تو نبودمه

بدون تو کم میارم تا پاي جون دوست دارم

اگه تو از من جدا شي امید موندن ندارم

(یاس)

من و تو با ھمه فرق داريم

اينو خودتم میدوني

اگه تو بري میمیرم

تو بگو با من میموني

دارم از چشمات مي خونم که حالا منتظر يه مرده

مردي که ھمه احساساتش منحصر به فرده

 

ھمه دردھاي من توي بغض صدامه آره

داستان زندگي ھمچنان ادامه داره

ولي....ھه

بسه تک و تنھايي ادامه دادن

مي خوام من ھم بگم تو آسمون يه ستاره دارم

غرور رو میذارم کنار پس بزار تو بگي

که مثل تو پیدا میشه از ھزار تا يکي

دل من بدجوري بي تابه بخاطر با تو بودن

من تو رو مي خوام با تمام وجود و تارو پودم

میدوني کلي منتظر موندم تا شبي که بھم بگي

از اينجا به بعد تويي واسم شريک زندگي

پس حالا میاد روي زمین قلم ياس

بي تو ديگه واسه من پايان کلمه ھاس

(نیما)

واسه با تو بودن زندگیم رو باختم

يه کلبه اي از عشق واسه تو ساختم من

عاشق تو بودم عاشق تو ھستم

درھاي دلم رو روي ھمه بستم من

........................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 1,121
  • بازدید کلی : 37,458
  • کدهای اختصاصی