loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 124 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

میگی باز ھم کنار ھمدیگھ باجھ بچینیم .

راجب چی باشھ بشین .

چشاتو باز کن یھ لحظھ مال من باش .

یھ لحظھ بیا توی حس مال من باش .

پس میکرفون بھ دست من تو ده کھ بگم .

از این زمونھ و از دلی کھ تکھ تکھ ھست.

در اھنگ من مساوی ذکر یک درد.

جز این ھم ندارم یھ فکر بھتر .

از جمونگی بگم کھ شده سمبل رشادت .

ایران براش شده صندوق تجارت .

پس ھنر مند وطن کجاست نیست .

اون تو زیر زمین میخونھ چون کھ مجاز نیست .

از چی بگم برات .

انتظار داری چھ چیزی از جیب من دراد .

بجز کاغذ سفید پاره .

خوب اخھ رفیق حرف توشھ ولی خودکار سفید .

تو مثل منی تو ھم کم درد نداری .

درد اصلیت این کھ تو ھم درد نداری .

من کسی نیستم با این زخمھا دردم بگیره .

ولی این اشکھا رو کی می خواد گردن بگیره .

از چی بگم.

خدا از این بنده ھای خستھ .

از این ھمھ درد تموم دنده ھام شکستھ .

خنده ھام رو نبین این خنده ھا یھ چسب رو لبم .

این منم با رده پای خستھ .

از چی بگم .

بگو از یھ روح زخمی .

کھ باید یک تنھ بره تو قلب کوه سختی .

از روز ھایی کھ خط خوردن روی تقویم .

خبر میدن از یھ اشتباه روح تخریب.

از چی بگم .

از بچھ ھای پایین شھر کھ غذا دارن مایھ شب .

این کھ تنھا دلیل خوابش بھ عشق فرداست .

تنھا پاتوق عشق حالش بھشت زھراست .

یا کھ بگم از اون رفقای کاخ نشین.

کھ ھستن تو واردات کالای ساخت چین .

تو بھ من این رو بگو من از چی بگم خوب .

ما گفتیم و تمموم دردھا ریشھ کن شد .

از چی بگم برات .

شاید قصھ دوست داری مثل ھم کلاسیان روستایی .

اگھ قصھ تلخھ گناه واقعیت داستان نرگس گلاه باغ میھن .

کھ نشستھ با صد چراغ افسوس کاشکی.

یھ بخاری جای چراغ نفت سوز داشتیم .

چراغ افتاد تو کلاس گر گرفت اتشی کھ پوست بچھ ھا رو مثل گرگ گرفت .

یھ طفل معصوم با داد فریاد گفت زود بدوھید سمت در ولی در ھم قفل بود .

چشام خشک شد یھ کم بھم اشک بده ایزن این بچھ ھا با کدوم درس مشق بنویسن.

کودکی مرد در راه کلاسی کھ سوخت منتظر جراح پلاستیکھ .

یاس نمیخواد تھھ قصھ رو ھرگز ببنده .

چون باز دلش میخواد کھ نرگس بخنده .

از چی بگم .

حالا کھ شده غروب زد تو قلب مدرسھ درود زن .

غصھ نخور صدام بشنو از زیر خونم .

من صداتو بھ گوش ھمھ می ر سونم .

از چی بگم .

دلی کھ فقط جسمش دلھ عمری کھ نسو اشک نسوش گلھ .

یاس روح زندون کھ جسمش ولھ .

اخر مجبور با شرایط وخوش بده .

از چی بگم .

بگو از یھ روح زخمی کھ باید یھ تنھ بره تو قلب کوه سختی ولی قسم بھ خدا قسم بھ روح تختی .

کھ من بدون ترس میرم بھ سوی تقد یر.

خیلی خشن زندگی ولی حوصلھ کردم توی پشن زندگی من یھ مدل دردم .

ولی دفتر گذشتھ ھام رو زره زره کردم اومدم جلو کھ پی دردسر بگردم .

از چی بگم .

از چی بگم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 1,105
  • بازدید کلی : 37,442
  • کدهای اختصاصی