loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 155 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

(ھیچ کس)

بعد اين ھمه مدت فھمیديم كه ما

خودخواه نیستیم کمک ھست به جا

لحظه ھا سپري میشن پس بذار

ھم صدا کنیم با دشمني وداع

چونکه ھمین يه بار داره نفرت حصار

میکشم که باز بگمش ببار

اينو بدونین بدونه اينکه

بمونیم بمونه

این یه حرف تا وقتي که زمین میچرخه

کمک به ھم نوع واسه چي سخته؟

ھمه برپا از جا دست ھمو بگیريمو

به جاي اينکه بشینیمو نگاه کنین ببینینو

که ما داريم اما واسه کسي ديگه کم

درسته گرگیم اما مثه اينکه تنپوشه

کسي رو که لیاقت داره بھش کمک کن

خدا رياست داده کمک کن مردم

****

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

 

****

(یاس)

اگه ٦٠ مرد شرخر دست به دست شن

پرپر کنن من در به در شم

ھشتصد مسلسل ھست تو دستمو

ز ترفند دشمن من نترسم

از بس که من بد سرنوشتم

ھرکس که من دستش گرفتم

با خنجر بزد محکم به پشتم

لعنت به من دوست بود يا دشمن؟

اما معما اينجاست

که ھرکس ازم باز کمک خواست

من صد در صد ھستم

مثل سنت نسل اندر نسلم

واسه اونايي که خستن بي مسکن

واسه فراموشي از باده مستن

توي مشکلات دستبند بدستن

از دردو از غم شکستن

****

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

****

(ھیچ کس)

تازه باشه حاضر واسه سازه تازه

تاسه باشه واسه گوشه نازه کاست

 

که کمک چون مرد تو بعد تو مرد چو ره

که ماھا خودخواھیم گوش کن پس

(یاس)

ما شديم خسته بس از دست شخص ناسپاس

که يأس عاقبت کسايي که بزرگ شدن به دستِ ياس و ھیچ کس

که راھو رسم ارزش دادن به بخشش که ياد بدن

(ھیچ کس)

حالا میخوام به حاشیه بريم بحث عوض شه

ھست غرض که بگیم ھس مرض که

ماھا نمیتونیم رپو به سادگي ترک کنیم

از ھر قومي، مردمي دوسمون دارن

نمیتونین ما رو ترد کنین

(یاس)

ببین امید تو دله ماست پس گمین

که بتونید ما رو از عشقمون ترد کنین

حرف ما رو بشنويد و از بر کنین

به جاي اينکه بخواين مارو دلسرد کنین

****

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوھرند

........................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 901
  • بازدید کلی : 37,238
  • کدهای اختصاصی