loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 184 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

(یاس)

ياس..ساسان..يا..يا (خنده)

...يا..ياس..ساسان..يا

ھنوزم شوکم از اين عشق محکم

نتیجه ي گفت و گوي با تو میشه لکنت

زيبايي سیرتت مثل صورتت مي مونه

و گیرايي صورتت ھمه رو سر جا مي نشونه

منو مي کشونه بطرفت خواستي

منو عاشق کني رسیدي به ھدفت

ولي تو رو قسم مي دم به شرفت

که پیش قاضي نري يک طرفه

وگرنه عمر من و تو تلفه

(ساسان)

حالا پیش من تو بیا {او وو}ديگه منو تنھا نذار{او وو}

حالا پیش من تو بیا {او وو}تو ھم يکم دوسم بدار{او وو}

حالا بدون تو نمي تونم من يه لحظه

بايد تو بموني بذارم من دست رو دستت

آره بي تو سرد دست خسته پس تو

حالا پیش من تو بیا {او وو}ديگه منو تنھا نذار{او وو}

حالا پیش من تو بیا {او وو}تو ھم يکم دوسم بدار{او وو}

تو بايد قول بدي که تا آخرش پام وايسي

منم قول میدم بشم کسي که تو خواستي

ھي ياس ھمه ي حرف ھا رو زدي بدون کم کاستي؟؟؟

(یاس)

 

ھه.. نه راستي

از حرف دلم خیلي مونده که بخوام خودمو خالي کنم

مي خوام بھت حالي کنم که تو ديگه بايد فقط بايد باشي مال خودم

نذاري از نبودو دوري تو ناله کنم { ناله کنم ، ناله کنم}

(ساسان)

پس تو مي دوني چي مي خوام حالا از تو پس از نو

(یاس)

رو به روم بشین و منو خوب ببینو

عشق توي چشام واسه ي تو کرده کمین

اينا ھمه روي زمین و ما تو آسمون ھايیمو

اينو بدون عزيزم ھنوز ما اول راھیم

واسه ي بودن با تو ما که پايیم

من واسه تو تو واسه من ما دو تايیم

(ساسان)

حالا پیش من تو بیا {او وو}ديگه منو تنھا نذار{او وو}

حالا پیش من تو بیا {او وو}تو ھم يکم دوسم بدار{او وو}

حالا بدون تو نمي تونم من يه لحظه

بايد تو بموني بذارم من دست و دستت

آره بي تو سرد دست خسته پس تو

حالا پیش من تو بیا {او وو}ديگه منو تنھا نذار{او وو}

حالا پیش من تو بیا {او وو}تو ھم يکم دوسم بدار{او وو}

(یاس)

يا..ياس..ساسان {خنده} يا..يا..ساسان

يا..يا..يا

...............................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 1,120
  • بازدید کلی : 37,457
  • کدهای اختصاصی