loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 115 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

URWIS

وقتشھ ھمین حالا با ھم بریم تو رویا

بگو منو میخوای آیا

شدی ھمھ کسم کاش بھ تو برسم

چھ خوب حال من با تو / فکر تو باز با من اینجاس

شانس با منھ این روشنھ / میتونی منو بکشی با نگات

اتفاقا مثل خوابھ / من میخونم عشقتو توی چشمات

تو کھ مارو مرام کش کردی / تو دنیارو برام خوش کردی

تو رو از ھمھ سوا دیدم / تو میدونی اینو کھ روانیتم

دورم پره ، پرن دورت / ولی کی میتونھ تو رو بلند کنھ؟

از جات ، میمونیم خودم و خودت / این حسو بھ تو مدیونھ

حرفارو من از قبل زدم / پس بی تو تنھایی ھدف از سرم رفت

بی تو دریای غم ھستم در حسرت / ولی در ھارو من اصلا نبستم

از راه برس تا بھ اثبات برسھ / تو رو کی واسھ من فرستاد

حرفارو تو مصراع بھ مصراع / گوش کن و دلتو بسپار بھ احساس

شدی ھمھ کسم کاش بھ تو برسم

چھ خوب حال من با تو

فکر تو باز با من اینجاس

تو دنیامی

تو باھامی

خوشحالم از اینکھ دستاتو دارم

شب کوتاھھ صبح تو راھھ

قول میدم ھیچوقتی تنھات نذارم

شانس با منھ این روشنھ

میتونی منو بکشی با نگات

اتفاقا مثل خوابھ

من میخونم عشقتو توی چشمات

Say to me

GRIFFIN

شانس با منھ این روشنھ

میتونی منو بکشی با نگات

اتفاقا مثل خوابھ

من میخونم عشقتو توی چشمات

URWIS

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 1,101
  • بازدید کلی : 37,438
  • کدهای اختصاصی