loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 227 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود اهنگ

 

(مسیح)

مسیح ، ياس

رحم دنیاست ، آره اين آھنگ نسل ماست

وقت بیداري رسیده ، کسي اشکاتو نديده

زير سرماي زمونه ، کسي درداتو نديده

بسه آدماي سنگي ، ديدن خواباي رنگي

چي مي شد ھمه يکي شن ، بشکنه بت دو رنگي

(یاس)

خم به ابرو ، غم به چھره ، نم به ديده

شبھارو نا امید طي مي کنه تا سپیده

دو دست خسته ، يه دست فال ، يه دست مشت بسته

و يک دل پاک که از بي توجھي شکسته

آقا فال ، خانوم فال

يکي ازش بخر اگه داري مال و منال

بدون که خیلیا ھستن که دل به جیب تو بستن

بیکارن ، ندارن ، بیمارن ، بیچارن ، دچار مشکلات بي شمارن

(مسیح)

وقتشه بغضتو بشکن ، بدو از خودت جدا کن

جا بگیر تو اين ترانه ، از غمت خدا خدا کن

که بیا اي ھمه خوبي ، من تو آغوشت بگیرم

 

بگم حرفاي نگفته ، بگم و برات بمیرم

بمیرم ، بگم و بمیرم

(یاس)

نسل من ھست اصل من ، که ھست وصف من

پس بايد برسه بھشون آره دست من

حیف که سرده فصل من

و پر از ترس و لرز و درس و يأس عصر من

اين ھمه زيبايي رو ول کردي ، ازشون دل کندي

آب زلال قلب رو آره گل کرديم

عوضش به پلیدي ھا دل بستیم

ما ديگه کي ھستیم؟

که دست ھر چي بدي ھاست ما از پشت بستیم

(مسیح)

دست ھر چي بدي ھاست

ما از پشت بستیم

(یاس)

کم کم داره وجدان از ياد میره

(مسیح)

وجدان ار ياد میره

(یاس)

دلايل انسان بودن ھمه به باد میره

ھر کي ھر چي دلش بخواد میگه

 

نامرد به مرد ياد میده

ولي مرد ، زن، من

مي خوام تو اين دقايق براتون روشن کنم يه سري حقايق

ما آدما فقط مي خوايم يک سھم ز دنیا ، فقط يک سھم

و اون رحم دنیاست

(مسیح)

و اوووون رحم دنیاست

ھه ھه.....ھه

.....................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 907
  • بازدید کلی : 37,244
  • کدهای اختصاصی