loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 156 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

میدونم کھ تو ھم توی قلبت عقده ھایی داری

عقده ھایی کھ اومدن از نقطھ ھای تاریک

تو مثل من دلت سوخت از نقره ھای داغی

کھ ھک کرده اسم مارو نخبھ ھای یاغی

الان ١٢ شبھ از صبحھ پای کاریم

بازم روبھ رو شدیم با سفره ھای خالی

این حرفا شدن فقط مشتی گفتھ ھای عادی

توھم پری از این ھمھ حفره ھای مادی

خیابونا پر از مشتی کاسب پست

پر از ادمای محتاج کاسھ بھ دست

پر از آدمای خردمند تحصیل کرده

کھ زندگی انتحارو و بھش تحمیل کرده

پر از آدمای سخت کوش کارگر

کھ کاغذ فردای روشن رو پاره کرد

پر از کسی کھ دنبال پول کلی گشت

آخرم رسید بھ فروش کلیش

پر از اونا کھ سال ھا خوندن درس ھای بدن

نا امید گذشتن از مرز ھای وطن

پر از بغضی کھ نترکید و اشک نشد

پر از استعداد ھایی کھ کشف نشد

پر از اون کسایی کھ از خودی فریب خوردن

بعد یھ گوشھ تک و تنھا و غریب مردن

پر ازپر از من تو و قصھ ھا و درد

بگو تو این لحظت کی با من استفاده کرد

از فریاد ھمین کھ داد میزنم

میخونم و سکوتم و دار میزنم

من میمونم و سعودم و جار مینزم

بال میزنم و بھ اوج قصھ ھا میپرم

از این بھ بد حرف دلم را فریاد میزنم

میخونم و سکوتم و دار میزنم

من میمونم و سعودم و جار مینزم

بال میزنم و بھ اوج قصھ ھا میپرم

پای حرف من بشین بگم چھ زجھ ھا کشیدم

نسل ما چی دیدن قطره اشک ما چکیدن

مردمان بی غم درد مارو دیدن

بی رحم تر شدن بد بھ حال میھن

چھ باید کرد از کی شکایت کرد

از این سرنوشت بد کھ من رو شکارم کرد؟

نھ تقصیر از منھ کھ بھش اجازه دادم

فکر میکردم یکی میاد باسھ نجات آدم

غافل از ایکھ قلب ھا پر از ترکشھ

کھ باعث اینھ چشمای تو تر بشھ

غافل از اینکھ ھرکسی گرفتار دردشھ

امیدوارم ھر چی گره داره حل بشھ

وقتی میبینی قیمت ھا با قدم ھای حجومی

پیش میرن بھ سمت رقم ھای نجومی

تو مجبوری کھ بھ سقوطت پا بدی

چون کھ تو ھنوزم اسیر حقوق ثابتی

یعنی تنھا چیزی کھ سمت تو سرازیره درده

کھ تمام وجود تورو سراسیمھ کرده

بھم بگو تو این مسیرا یھ چراغی میتونھ کھ این راه و روشن کنھ؟

پس چھ راھی میمونھ؟

فقط فریاد

ھمین کھ داد میزنم

میخونم و سکوتم و دار میزنم

من میمونم و سعودم و جار مینزم

بال میزنم و بھ اوج قصھ ھا میپرم

: پاپ ٢

بیا با من دل و بھ دریا بزن

حرف دلت و فریاد بزن

تو این تباھی تو این سیاھی

اینھ درمان درد

فقط فریاد

ھمین کھ داد میزنم

ومیخونم و سکوتم و دار میزنم

من میمونم و سعودم و جار مینزم

بال میزنم و بھ اوج قصھ ھا میپرم

ازاین بھ بعد حرف دلمو فریاد میزنم

ومیخونم سکوتم و دار میزنم

من میمونم وسعودم و جار میزنم

بال میزنم وبھ اوج قصھ ھا میپرم

صدام و داری؟ ھر لحظھ یھ شروع تازه اس

ھر شروع یھ تولد دوباره اس

فریاس ف ف فریاس

فر .....فریاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 912
  • بازدید کلی : 37,249
  • کدهای اختصاصی