loading...
متن ودانلود تمام اهنگ های یاس
MAHDI بازدید : 110 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ

 

 

(راستین)

ھاااااااای ھاااااااااای ھااااااااااای..…

(یاس)

واسه ٣ دقیقه تو دلت راه بده مارو

تا من نشون بدم ایران و رابطه ھا رو

اینا حرفای امروز و دیروزه برپا

ایران شده اسیر یه ویروس مرگبار

دیگه احتیاجی به حرفای سیاسی نداریم

دیگه به دشمنای خارجی نیازی نداریم

یه جنگه روانیه حالا داخل ایرانه

ھمه افتادیم به جونه ھم عاقل و دیوانه

با تنی خسه کوفته خشکیده میری

تا با مشکلات زندگی کشتی بگیری

وقتی میبینم ھمو یه مشتی یارویاور

وقتی رفتی میبندیم به فحش خوارو مادر

نگاه ما به ھمدیگه شده مثل قاتل

توجه نمیکنیم دیگه به حس باطن

دیگه دور و بر ما ھا پر حزب باده

ھست باھات اگه داشه باشه استفاده

چه دخترا که تا میشنون اسم تاجر

میگن این بھترین کس واسه ازدواجه

عشق چیه بابا این حرفارو ولش

عشقو دیدی برسون سلام ما رو بھش

چه پدرا که به زیر بار ھزینه رفتن

بچه ھا فکر میکنن پدرا وزیر نفتن

ھرکس اسم خودشو بغل کرده

اینا پیشرفت نیست اینا عقب گرده

(راستین)

ای داد از این ھمه بیداد

خواھم که ز غم شوم آزاد

از جورو ستم ھمه فریاد

چون ھستی من شده برباد

(یاس)

دیگه ریخته توی دل من ھرچی درده

دلیلش به ھفت ساله پیش برمیگرده

روزای گریه و اشکو عزاداری

من تو فکر این که واسه مھمون غذا داریم؟

به یکی گفتم تو بیا بین مردا یک باش

مھم نیس که پدرم ازت ھفتا چک داشت

نصفه پولو بده منصف باش با ما یه خورده

گفت طلبکار بابات بوده حالا که مرده

خاطراتیه که تو دفترم مینویسم

قلم کلماتو میاره و مینویسم

اینا باعث گلوم پراز بغض میشه

که ببنده به دھنم راه اکسیژن

شاید بین ایران و خاطرم رابطه ای ندین

منظورم اینه از اینجا دارم خاطره ی بدی

ولی..ھه

اینجا سرزمین و وطنمه

ایران تنھا دلیل وجود بدنمه

(راستین)

ای داد از این ھمه بیداد

خواھم که ز غم شوم آزاد

از جورو ستم ھمه فریاد

چون ھستی من شده برباد

(یاس)

دیگه ترس برخورد و رفتار و روابط ما

داره کثیف تر میشه از ھوای تھران

بعضی میگن که ایران یه قفسه باید

از اینجا بری تا بکشی یه نفس راحت

میگن اینا توی وجوده ما رفته ارثی

ولی این برمیگرده به پول نفت و بنزین

که باعثه از نبودن امنیت مالی

تو سختیھا بکنیم پشت ھمدیگرو خالی

ولی بیا جلو خودتو بساز میتونی

چرا واسه پول ھمدیگرو قصاص میکنیم؟

ھموطن به خدا من ھستم به صعود تو راضی

پس بیا با ھم بشکنیم این خطوط موازی

میدونم اینو

غرور ما ایرانیا به گذشته ی ماست،به تاریخ ماست

ولی به خدا اون دیگه گذشته.الان ما چی ھستیم؟

الان واسه آیندمون چی داریم؟

بیا ھموطن بیا دست ھمدیگرو بگیریم

تا آینده ی ایران به اسم من وتو افتخار کنه

.....................................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدین من مدیر وب سایت هستم من این وب رو واسه طرفداران یاس ساختم تا بتونن متن اهنگ های عزیز دل ما یاس رو ببینند و واسه راهنمایی بیشتر نظر بدین ممنون میشم . دوس دار شما مهدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام اهنگ یاس را بیشتر دوست دارید؟
    کدام خوانند را بیشتر دوس دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 891
  • بازدید کلی : 37,228
  • کدهای اختصاصی